اصلاح جدول و تبصره‌های جزء (د) بند (۳) تصویب‌نامه شماره ۹۲۳۰۸/ت۴۰۵۸۷ک مورخ ۱۳۸۷/۶/۷ و اصلاحیه آن [شرایط فعالیت دفاتر پیشخوان خدمات توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات]

تاریخ تصویب: ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۶/۰۵

شماره ۶۲۹۲۴/ت۵۴۵۲۲هـ  –   ۱۳۹۶/۵/۲۴

هیأت وزیران در جلسه مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۸ به پیشنهاد شماره ۱۱۴۲۹/۱۰۰/۰۲ مورخ ۱۳۹۵/۳/۲۲ وزارت راه و شهرسازی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

۱ـ جدول و تبصره‌­های جزء (د) بند (۳) تصویب‌­نامه شماره ۹۲۳۰۸/ت۴۰۵۸۷ک مورخ ۱۳۸۷/۶/۷ و اصلاحیه آن موضوع تصویب‌­نامه شماره ۱۲۶۶۵۳/ت۴۹۲۰۸هـ مورخ ۱۳۹۲/۷/۱۴ به شرح زیر اصلاح می­‌شود:

جدول …

تبصره ۱ـ سواری در جدول فوق شامل سواری معمولی، سواری استیشن و سواری کار مطابق با تعاریف ماده (۱) آیین­‌نامه راهنمایی و رانندگی موضوع تصویب‌­نامه شماره ۲۰۸۷۳ت۲۹۱۶۹هـ مورخ ۱۳۸۴/۴/۸ و اصلاحات بعدی آن (ظرفیت با راننده تا ۱۵ نفر) می­‌شود.

تبصره ۲ ـ ده درصد (۱۰%) ارزش گمرکی موضوع جدول فوق، توسط واردکنندگان در چارچوب قانون بودجه سالیانه در اجرای قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت به منظور توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل بار و مسافر کشور هزینه می­‌شود. سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است ضمن پیش­بینی ردیف و ساز و کار مربوط در لوایح بودجه سنواتی این وجوه را به صورت صددرصد (۱۰۰%) تخصیص یافته تلقی نماید. نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران موظف است رسید بانکی عوارض مذکور را اخذ نماید.

تبصره ۳ـ
[اصلاحی ۱۳۹۶/۷/۱۹]
[اصلاحی ۱۳۹۷/۲/۱۶]
خودروهای نظامی و انتظامی، خودروهای امدادی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و آمبولانس از شرط اسقاط خودرو موضوع این بند مستثنی می‌باشند.

تبصره ۴ـ [حذفی ۱۳۹۷/۲/۵]


۲ ـ [لغو ۱۴۰۲/۱۰/۱۷]

[جدول موضوع بند (۲) تصویب‌­نامه شماره ۱۵۲۹۴۸/ت۵۱۶۳۴هـ مورخ ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ به شرح زیر اصلاح می­‌شود:

جدول…]

معاون اول رئیس ‎جمهور ـ اسحاق جهانگیری