‌اصلاح بند 27 ضوابط اجرایی بودجه سال 1359

تاریخ انتشار: ۱۳۵۹/۰۴/۲۳

مصوب ۱۳۵۹/۴/۲۳


‌شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران در جلسه مورخ ۱۳۵۹/۴/۲۳ بنا به پیشنهاد شماره 704 – 39 مورخ 59.4.17 سازمان برنامه و بودجه تصویب‌ نمودند که بند 27 ضوابط اجرایی بودجه سال ۱۳۵۹ به شرح زیر اصلاح گردد:

27 – پرداخت کمک هزینه مسکن و یا هر گونه وجهی به این منظور به مستخدمین کشوری که از وام مسکن با کارمزد 4 درصد استفاده نموده یا‌ می‌نماید و کسانی که خود یا همسر یا فرزندان تحت تکفل (‌واجد شرایط مندرج در بندهای "‌الف" و "ب" ماده 86 قانون استخدام کشوری) آنان دارای‌ مسکن شخصی می‌باشند و یا از مسکن سازمانی استفاده می‌نمایند به طور کلی ممنوع است (‌در صورتی که خانه سازمانی به تشخیص وزارت مسکن و‌ شهرسازی از استاندار قابل قبول برخوردار نباشد مابه‌التفاوت پرداخت خواهد شد).
‌در مورد سایر مستخدمین کشوری در صورتی که در تمام سال 58 از کمک هزینه مسکن و یا هر گونه وجهی به این منظور استفاده کرده باشند میزان آن به 50 درصد تقلیل داده می‌شود و چنانچه زن و شوهر هر دو مشمول دریافت این وجه باشند. فقط به یکی از آنان تعلق می‌گیرد. هر گونه افزایشی که به‌ عناوین مختلف به حقوق یا فوق‌العاده شغل یا مزایای مستمر این گونه افراد تعلق بگیرد از 50 درصد مذکور در این بند کسر خواهد شد.