لایحه قانونی انحلال شرکت سهامی خدمات جنگلها و مراتع

تاریخ تصویب: ۱۳۵۸/۱۱/۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳۵۸/۱۲/۱۵

ماده 1 ـ از تاریخ ۱۳۵۹/۴/۱ شرکت سهامی خدمات جنگلها و مراتع منحل و کلیه وظائف و اختیارات و اموال و دارائیهای آن اعم از منقول و غیرمنقول به سازمان جنگلها و مراتع کشور منتقل میگردد.


ماده 2 ـ برای ادامه عملیات اجرائی که تا قبل از انحلال بعهده شرکت بوده و بمنظور جلوگیری از هرگونه کاهش یا رکود روند کار، شرکت مزبور و واحدهای تابعه آن پس از انحلال بصورت یکی از واحدهای اجرائی سازمان جنگلها و مراتع کشور اداره میشود.


ماده 3ـ وزارت کشاورزی و عمران روستائی بمنظور تصفیه و رسیدگی به مطالبات و دیون و اموال و دارائیهای شرکت اعم از منقول و غیرمنقول هیئتی که در آن نماینده وزارت امور اقتصادی و دارائی شرکت میکند تعیین تا نسبت به حسابهای سنوات قبل از انحلال رسیدگی نماید.


ماده 4 ـ به سازمان برنامه و بودجه اجازه داده میشود که اعتبارات لازم را بر اساس سازمان طرح مصوب تأمین نموده و در اختیار سازمان جنگلها و مراتع کشور قرار دهد.


ماده 5 ـ سازمان امور استخدامی کشور مکلف است کارکنان فعلی شاغل در شرکت را پس از انحلال شرکت برابر مقررات قانونی استخدام کشوری و پس از تصویب سازمان مربوط در شمول قانون مقررات استخدامی کشور درآورد.

شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران