تصویبنامه در خصوص تقسیمات کشوری در شهرستان شهرکرد

تاریخ تصویب: ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۲۷

شماره ٨٨٩۶٣/ت۶١٣٣۰هـ – ١۴۰٢/۵/۲۳


هیئت وزیران در جلسه ١۴۰٢/۵/۱۸ به پیشنهاد شماره ٣۶٩٢۴ مورخ ٣۰/٢/١۴۰٢ وزارت کشور و به استناد ماده )١٣( قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب ١٣۶٢ تصویب کرد:

الف ـ حدود بین دهستان حومه بخش مرکزی و دهستان قهفرخ بخش فرخ شهر شهرستان شهرکرد مطابق با نقشه‌های پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، اصلاح میشود.

ب ـ حدود بین دهستان دستگرد بخش فرخشهر شهرستان شهرکرد و دهستان کیار شرقی بخش مرکزی شهرستان کیار مطابق با نقشه‌های پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، اصلاح میشود.

پ ـ حدود بین دهستان دستگرد و دهستان قهفرخ بخش فرخ شهر شهرستان شهرکرد مطابق با نقشه‌های پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، اصلاح میشود.

ت ـ در بند)١( تصویبنامه شماره ۴۶۵۶/ت٢١٢٢٣ مورخ ١٣٧٩/۲/۱۲، عبارت »میرزآباد« به عبارت »میرزا آباد« اصلاح میشود.

ث ـ دهستان سورک به مرکزیت روستای سورک از ترکیب روستاها، مزارع و مکانهای ذیل مطابق با نقشه‌های پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، در بخش فرخ شهر شهرستان شهرکرد ایجاد و تأسیس میشود:

١ـ سورک ٢ـ ایرانچه ٣ـ باغ دمتنگ ۴ـ باغ دندانه ۵ ـ باغ سرهنگ ریاحی ۶ ـ چاه اسماعیل قادری ٧ـ چاه سرتیپ ٨ ـ چاه علیمراد حیدری و شرکاء ٩ـ امامزاده شاهزاده عبداله ١۰ـ کولر سازی بنیاد مستضعفان.

ج ـ بخش دستگرد به مرکزیت روستای دستگرد امامزاده از ترکیب دهستان دستگرد به مرکزیت روستای دستگرد امامزاده و دهستان سورک به مرکزیت روستای سورک مطابق با نقشه‌های پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، در شهرستان شهرکرد ایجاد و تأسیس میشود.

چ ـ شهرستان فرخشهر به مرکزیت شهر فرخ شهر از ترکیب بخشهای زیر مطابق با نقشه‌های پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، ایجاد و تأسیس میشود.

١ـ بخش مرکزی به مرکزیت شهر فرخ شهر از ترکیب دهستان قهفرخ به مرکزیت روستای خیرآباد
٢ـ بخش دستگرد.

ح ـ حدود بین دهستان کیارشرقی و کیارغربی بخش مرکزی شهرستان کیار مطابق با نقشه‌های پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، اصلاح میشود.

خ ـ دهستان خراجی به مرکزیت روستای خراجی از ترکیب روستاها، مزارع و مکانهای ذیل مطابق با نقشه‌های پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، در بخش مرکزی شهرستان کیار ایجاد و تأسیس میشود:

١ـ خراجی ٢ـ امیرآباد ٣ـ اسلام آباد ۴ـ قلعه تک ۵ ـ تشنیز ۶ ـ مزرعه احمدآباد ٧ـ بال اوغلی

د ـ دهستان کیاربالا به مرکزیت روستای سرتشنیز از ترکیب روستاها، مزارع و مکانهای زیر مطابق با نقشه‌های پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، در بخش مرکزی شهرستان کیار ایجاد و تأسیس میشود:

١ـ سرتشنیز ٢ ـ گشنیزجان ٣ـ موسی آباد ۴ـ مزرعه گلی نک

ذ ـ بخش کیارشرقی به مرکزیت روستای دزک از ترکیب دهستان کیاربالا به مرکزیت روستای سرتشنیز و دهستان کیارشرقی به مرکزیت روستای دزک مطابق با نقشه‌های پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، در شهرستان کیار ایجاد و تأسیس میشود.

معاون اول رئیس جمهور ـ محمد مخبر