تصویبنامه در خصوص تعیین مبالغ جزای نقدی موضوع فصل نهم قانون اجرای سیاستهای کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی

تاریخ تصویب: ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۴

شماره ١١٧۰۶٧/ت۶١۵٩٣هـ – ١۴۰٢/۷/۵


هیئت وزیران در جلسه ١۴۰٢/۶/۲۹ به پیشنهاد شورای رقابت و به استناد ماده (٨۴) قانون اجرای سیاستهای کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی مصوب ١٣٨٧ تصویب کرد:

مبالغ جزای نقدی موضوع فصل نهم قانون اجرای سیاستهای کلی اصل چهل و چهارم )۴۴( قانون اساسی به شرح زیر تعیین میشود:

١ـ جزای نقدی موضوع بند )١٢( ماده )۶١(، از هشت میلیارد و پانصد و هشتاد و شش میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر۵٨۶ر٨) ریال تا ده میلیارد و هفتصد و سی و سه میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر٧٣٣ر١۰) ریال.

٢ـ جزای نقدی موضوع ماده )٧٢(، از یکصد و بیست و یک میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر١٢١) ریال تا یک میلیارد و دویست و بیست میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر٢٢۰ر١) ریال.

٣ـ جزای نقدی موضوع ماده )٧٣(، از سیصد و شصت و دو میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر٣۶٢) ریال تا سه میلیارد و ششصد و بیست و سه میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر۶٢٣ر٣) ریال.

۴ـ جزای نقدی موضوع ماده )٧۵(، از چهارصد و هشتاد و چهار میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر۴٨۴) ریال تا چهار میلیارد و هشتصد و سی و سه میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر٨٣٣ر۴) ریال.

۵ ـ جزای نقدی موضوع ماده )٧۶(، از ششصد و دو میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر۶۰٢) ریال تا شش میلیارد و سی و چهار میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر۰٣۴ر۶) ریال.

۶ ـ جزاهای نقدی موضوع ماده )٧٨(، به ترتیب از پنجاه و هشت میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر۵٨) ریال تا دویست و چهل یک میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر٢۴١) ریال و نه میلیون و یکصد هزار (۰۰۰ر١۰۰ر٩) ریال.

معاون اول رئیس جمهور ـ محمد مخبر