تصمیمات پیرامون تبدیل روستاهای مرکز بخش به شهر

تاریخ تصویب: ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۹/۱۸

شماره ۱۸۱۹۳۸   –  ۱۳۹۸/۹/۱۱
جناب آقای اکبرپورمدیرعامل محترم روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران

با عنایت به نامه شماره ۵۴۴۱۲/۱۰۳۸۱۹ مورخ ۱۳۹۸/۸/۲۰ دبیر محترم هیأت دولت مبنی بر ابلاغ تصمیمات وزارتخانه پیرامون تبدیل روستاهای مرکز بخش به شهر  و همچنین در اجرای مواد ۵ و ۱۱ قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب ۱۳۸۸ و بند ۶ بخشنامه های شماره ۵۰۰۵۴/۱۵۸۱۵۲ و آثار حقوقی مکاتبات وزارت متبوع با استانداران در این خصوص و ضرورت انتشار تصمیمات وزارت متبوع از طریق روزنامه رسمی، به پیوست کلیه ابلاغیه های مرتبط جهت طی مراحل قانونی و انتشار در روزنامه رسمی ارسال می گردد.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور ـ علی طالبی


شماره ۱۴۰۱۹۲ – ۱۳۹۸/۷/۱۴
جناب آقای فدائی استاندار محترم کرمان

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره ۳۳۶۶۷/۵۹۸۰۶ مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای چاه مرید مرکز بخش چاه مرید شهرستان کهنوج به شهر، موافقت می شود.
مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.
وزیر کشور ـ  عبدالرضا رحمانی فضلی


شماره ۱۴۰۱۷۶ –  ۱۳۹۸/۷/۱۴
جناب آقای فدائی استاندار محترم کرمان
در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره ۳۳۶۶۷/۵۹۸۰۶ مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای حورپاسفید مرکز بخش حور شهرستان فاریاب به شهر، موافقت می شود.
مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.
وزیر کشور ـ  عبدالرضا رحمانی فضلی


شماره ۱۴۵۷۹۴ – ۱۳۹۸/۷/۲۰
جناب آقای فدائی استاندار محترم کرمان
در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره ۳۳۶۶۷/۵۹۸۰۶ مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای کشکوئیه مرکز بخش خبر شهرستان بافت به شهر، موافقت می شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.
وزیر کشور ـ  عبدالرضا رحمانی فضلی


شماره ۱۴۵۸۰۹- ۱۳۹۸/۷/۲۰
جناب آقای فدائی استاندار محترم کرمان
در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره ۳۳۶۶۷/۵۹۸۰۶ مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای دهنو اسلام آباد مرکز بخش نگین کویر شهرستان فهرج به شهر، موافقت می شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.
وزیر کشور ـ  عبدالرضا رحمانی فضلی


شماره ۱۴۵۸۳۷ – ۱۳۹۸/۷/۲۰
جناب آقای فدائی استاندار محترم کرمان
در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره ۳۳۶۶۷/۵۹۸۰۶ مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای علی آباد مرکز بخش صوغان شهرستان ارزوئیه به شهر، موافقت می شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.
وزیر کشور ـ  عبدالرضا رحمانی فضلی


شماره ۱۴۵۷۷۵- ۱۳۹۸/۷/۲۰
جناب آقای رزم حسینی استاندار محترم خراسان رضوی
در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره ۳۳۶۶۷/۵۹۸۰۶ مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای قلعه نو علیا مرکز بخش بالاولایت شهرستان باخرز به شهر، موافقت می شود، مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.
وزیر کشور ـ  عبدالرضا رحمانی فضلی


شماره ۸۰۶۹۱  – ۱۳۹۸/۴/۲۵
جناب آقای خادمی استاندار محترم لرستان
در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره ۳۳۶۶۷/۵۹۸۰۶ مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای سوری مرکز بخش سوری از توابع شهرستان رومشگان به شهر، موافقت می شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.
وزیر کشور ـ  عبدالرضا رحمانی فضلی


شماره ۱۲۹۹۸۷ – ۱۳۹۸/۷/۱
جناب آقای بازوند استاندار محترم کرمانشاه
در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره ۳۳۶۶۷/۵۹۸۰۶ مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای میر آباد مرکز بخش زمکان شهرستان ثلاث باباجانی به شهر، موافقت می شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.
وزیر کشور ـ  عبدالرضا رحمانی فضلی


شماره ۱۴۵۸۴۸ – ۱۳۹۸/۷/۲۰
جناب آقای محسنی بندپی استاندار محترم تهران
در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره ۳۳۶۶۷/۵۹۸۰۶ مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای خسروآباد مرکز بخش جاجرود شهرستان پردیس به شهر، موافقت می شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.
وزیر کشور ـ  عبدالرضا رحمانی فضلی


شماره ۱۴۶۷۸۷ -۱۳۹۸/۷/۲۱جناب آقای خادمیاستاندار محترم لرستاندر اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره ۳۳۶۶۷/۵۹۸۰۶ مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای چم پلک مرکز بخش شاهیوند از توابع شهرستان چگینی (دوره) به عنوان شهر چم پلک در استان لرستان موافقت می شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.
وزیر کشور ـ  عبدالرضا رحمانی فضلی


شماره ۱۲۹۹۷۶ – ۱۳۹۸/۷/۱
جناب آقای شهبازی استاندار محترم البرز
در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره ۳۳۶۶۷/۵۹۸۰۶ مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای پلنگ آباد مرکز پلنگ آباد از توابع شهرستان اشتهارد به شهر در استان البرز موافقت می شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.
وزیر کشور ـ  عبدالرضا رحمانی فضلی


شماره ۱۳۳۳۳۹-  ۱۳۹۸/۷/۶
جناب آقای همتی استاندار محترم هرمزگان
در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره ۳۳۶۶۷/۵۹۸۰۶ مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای طبل مرکز بخش حرا شهرستان قشم به شهر موافقت می شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.
وزیر کشور ـ  عبدالرضا رحمانی فضلی