اصلاح تصویب‌نامه در خصوص ضریب حقوق سال ۱۳۹۲

تاریخ تصویب: ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۱/۲۷

شماره ۴۱۶۱/ت۴۹۰۴۰هـ – ۱۷/۱/۱۳۹۲

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۱۱/۱/۱۳۹۲ به استناد ماده (۵۰) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران ـ مصوب ۱۳۸۹ـ و ماده (۷۶) قانون مدیریت خدمات کشوری ـ مصوب ۱۳۸۶ ـ تصویب نمود:


بندهای (۲)، (۳)، (۴)، (۵)، (۶)، (۷) و (۸) تصویب‌نامه شماره ۲۶۲۷۵۷/ت۴۹۰۴۰هـ مورخ ۱۳۹۱/۱۲/۲۹ به شرح زیر اصلاح می شوند:

۲ـ ضریب حقوق شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری برای سال ۱۳۹۲ به میزان هزار و شش (۱۰۰۶) ریال تعیین می شود.

۳ـ ضریب حقوق کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت (از جمله کارمندان وزارت اطلاعات و شاغلین پست های سیاسی وزارت امور خارجه) برای سال ۱۳۹۲ به میزان هزار و شش (۱۰۰۶) ریال تعیین می شود.

۴ـ ضریب حقوق بازنشستگان موضوع بند (ج) ماده (۵۰) قانون برنامه پنجم توسعه برای سال ۱۳۹۲ به میزان هزار و شش (۱۰۰۶) ریال تعیین می شود.

۵ ـ حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران و مشترکان صندوق های بازنشستگی کشوری و نیروهای مسلح و سایر صندوق های وابسته به دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۲ به میزان بیست و پنج درصد نسبت به سال ۱۳۹۱ افزایش می یابد.

۶ ـ حداقل حقوق و فوق العاده های مستمر (شاغلین) موضوع تبصره ماده (۷۶) قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان دستگاه های اجرایی مشمول این قانون و سایر مشمولین ماده مذکور به استثنای مشمولین بند (۸) این تصویب‌نامه در سال ۱۳۹۲ به میزان چهار میلیون و نهصد هزار (۴.۹۰۰.۰۰۰) ریال و حداکثر حقوق و فوق العاده های مستمر این قبیل کارمندان هفت برابر حداقل حقوق مذکور در این بند تعیین می شود.

۷ـ حداقل حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران و مشترکان صندوق های بازنشستگی کشوری و نیروهای مسلح و سایر صندوق های وابسته به دستگاه های اجرایی به میزان چهار میلیون و نهصد هزار (۴.۹۰۰.۰۰۰) ریال تعیین می شود.

۸ ـ حداقل حقوق کارمندان مشمول بند (۳) این تصویب‌نامه در سال ۱۳۹۲ به میزان سه میلیون و سیصد و بیست هزار (۳.۳۲۰.۰۰۰) ریال و حداکثر حقوق این قبیل کارمندان هفت برابر حداقل حقوق مذکور در این بند تعیین می شود.

معاون اول رئیس‎ جمهور ـ محمدرضا رحیمی