تصویب ‌نامه در خصوص تعیین کارگروهی به عنوان نمایندگان ویژه رییس‌جمهور در کمیته دایمی پدافند غیرعامل کشور

تاریخ تصویب: ۱۳۸۷/۰۸/۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۹/۱۶

شماره ۱۵۸۱۲۴/ت۳۳۲۶۶هـ – ۱۳۸۷/۹/۶


هیئت وزیران در جلسه مورخ ۱۳۸۷/۸/۲۶ بنا به پیشنهاد رییس جمهور و به استناد اصول یکصد و بیست و هفتم و یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب نمود:

۱ـ
[اصلاحی ۱۳۸۷/۹/۱۱] –
[اصلاحی ۱۳۸۷/۱۱/۲۷]-
[اصلاحی ۱۳۸۷/۱۲/۱۸]
آقایان سیدحسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح، مصطفی محمدنجار وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، پرویز فتاح وزیر نیرو، امیرمنصور برقعی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و داود احمدی‌نژاد (دبیر کمیته دائمی و دبیرکل دبیرخانه پدافند غیرعامل کشور) و غلامرضا جلالی و وزیر کشور به عنوان اعضا و نمایندگان ویژه رییس جمهور و اعضای کمیته دایمی پدافند غیرعامل کشور تعیین می‌شوند.

۲ـ [اصلاحی ۱۳۸۷/۹/۱۱]
کلیه اختیارات هیئت وزیران در امور پدافند غیرعامل و ماده (۱۲۱) قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ـ مصوب ۱۳۸۳ـ به کمیته یادشده تفویض می‌گردد.

۳ـ تصمیمات نمایندگان یادشده درخصوص امور اجرایی یادشده که با اکثریت آراء اتخاذ می‌شود، در حکم تصمیمات رییس جمهور و هیئت وزیران بوده و لازم‌الاجرا می‌باشد و با رعایت ماده (۱۹) آیین‌نامه داخلی هیئت دولت قابل صدور خواهد بود.

۴ـ اختیارات هیئت وزیران در غیر موارد اجرایی یادشده و نیز اصلاح تصویب‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌های مصوب موجود در این خصوص یا مقررات مربوط، به وزیران یادشده تفویض می‌گردد. ملاک تصمیم‌گیری در این موارد موافقت وزیران یادشده می‌باشد و مصوبات آن در صورت تأیید رییس جمهور با رعایت ماده (۱۹) آیین‌نامه داخلی هیئت دولت، قابل صدور خواهد بود.

معاون اول رئیس جمهور ـ پرویز داودی