افزایش حق عضویت سالانه وکلای دادگستری

تاریخ تصویب: ۱۳۸۷/۰۳/۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۴/۰۱

شماره ۲۹۵۵/۸۷/۱  – ۲۲/۳/۱۳۸۷
مدیرعامل محترم روزنامه رسمی کشور
نسخه‌ای از مصوبه مورخ ۱۹/۳/۱۳۸۷ ریاست معظم قوه قضاییه بر افزایش حق عضویت سالانه وکلای دادگستری موضوع ماده ۹ اصلاحی آیین‌نامه مربوط به تعیین میزان و طرز وصول حق عضویت سالانه مصوب ۳۰ اسفند ماه ۱۳۵۰ به منظور درج و انتشار در روزنامه رسمی به پیوست ارسال می‌گردد.

رئیس دفتر ویژه رئیس قوه قضائیه


افزایش حق عضویت سالانه وکلای دادگستری
بنا بر درخواست شماره ۳۷۷۲/ب مورخ ۱۳/۳/۱۳۸۷ کانون وکلای دادگستری مرکز و موافقت مورخ ۱۹/۳/۱۳۸۷ ریاست معظم قوه قضاییه حق عضویت مقرر در مصوبه مورخ ۷/۸/۱۳۸۱ با توجه به ماده ۹ آیین‌‌نامه مربوط به تعیین میزان و طرز وصول حق عضویت سالانه وکلای دادگستری مصوب ۳۰ اسفند ماه ۱۳۵۰ وزارت سابق دادگستری از مبلغ فعلی به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال افزایش یافت و مراتب جهت اطلاع عموم وکلاء اعم می‌گردد.
رئیس دفتر ویژه رئیس قوه قضائیه


شماره ۳۷۷۲/ب – ۱۳/۳/۱۳۸۷
حضرت آیت‌ا… هاشمی شاهرودی
ریاست معظم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران
با سلام و تحیت،
نظر به اینکه از تاریخ آخرین افزایش حق عضویت سالانه وکلای دادگستری بیش از پنج سال گذشته است و نظر به اینکه در این فاصله زمانی هزینه‌ها افزایش فاحش داشته و با توجه به نرخ تورم مستنداً به ماده ۹ اصلاحی آئین‌نامه مربوط به تعیین میزان و طرز وصول حق عضویت سالانه مصوب ۷/۸/۱۳۸۱ خواهشمند است موافقت و تصویب فرمائید حق عضویت سالانه از مبلغ ۷۵۰.۰۰۰ ریال به یک میلیون و پانصد هزار ریال افزایش یابد. فتوکپی ماده ۹ اصلاحی به پیوست تقدیم می‌گردد.
با تقدیم احترام
رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز
سیدمحمد جندقی‌کرمانی‌پور


بسمه تعالی
موافقت می‌شود.
رئیس قوه قضائیه ـ سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی