اصلاح ماده (۶) اساسنامه شرکتهای سهامی آب و فاضلاب روستایی استان

تاریخ تصویب: ۱۳۸۶/۰۲/۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۰۴/۰۵

شماره ۳۷۳۶۶/ت۳۷۰۲۵هـ – ۲۳/۳/۱۳۸۶

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۱۶/۲/۱۳۸۶ بنا به پیشنهاد شماره ۱۰۰/۲۰/۹۸۶۹۸ مورخ ۷/۱۲/۱۳۸۵ وزارت نیرو و به استناد ماده (۷) قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ـ مصوب ۱۳۸۳ـ تصویب نمود:


ماده (۶) اساسنامه شرکتهای سهامی آب و فاضلاب روستایی استان، موضوع تصویب‌نامه شماره ۲۷۲۲/ت۲۸۲۲۵هـ مورخ ۱۳۸۲/۲/۲ درخصوص شرکتهای مربوط به‌ شرح زیر اصلاح می‌شود:


۱ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان شرقی عبارت است از مبلغ یکصد میلیارد (۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۱۰.۰۰۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰)
ریالی منقسم شده است و تماماً به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می‌باشد.

۲ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی عبارت است از مبلغ دویست و بیست و هشت میلیارد و پانصد میلیون (۲۲۸.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۲۲.۸۵۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریال منقسم شده است و تماماً متعلق به شرکت سهامی مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می‌باشد.

۳ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل عبارت است از مبلغ هشتاد و هشت میلیارد (۸۸.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۸.۸۰۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً متعلق به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می‌باشد.

۴ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان عبارت است از مبلغ دویست و هشتاد و دو میلیارد (۲۸۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۲۸.۲۰۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً متعلق به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می‌باشد.

۵ ـ سرمایه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام عبارت است از مبلغ یکصد و هشت میلیارد و پانصد میلیون (۱۰۸.۵۰۰.۰۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۱۰.۸۵۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً متعلق به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می‌باشد.

۶ ـ سرمایه شرکت شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر عبارت است از مبلغ سیصد و سی و سه میلیارد و پانصد میلیون (۳۳۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۳۳.۳۵۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً متعلق به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می‌باشد.

۷ـ سرمایه شرکت شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان تهران عبارت است از مبلغ دویست و هشتاد و شش میلیارد (۲۸۶.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۲۸.۶۰۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً متعلق به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می‌باشد.

۸ ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری عبارت است از مبلغ یکصد و بیست و نه میلیارد (۱۲۹.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۱۲.۹۰۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً متعلق به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می‌باشد.

۹ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی عبارت است از مبلغ پانصد و دو میلیارد و پانصد میلیون (۵۰۲.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۵۰.۲۵۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً متعلق به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می‌باشد.

۱۰ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان عبارت است از مبلغ دویست و سه میلیارد و پانصد میلیون (۲۰۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۲۰.۳۵۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً متعلق به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می‌باشد.

۱۱ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان زنجان عبارت از مبلغ سی و هفت میلیارد (۳۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۳.۷۰۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً متعلق به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می‌باشد.

۱۲ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان سمنان عبارت است از مبلغ بیست و شش میلیارد و پانصد میلیون (۲۶.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۲.۶۵۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً متعلق به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می‌باشد.

۱۳ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان سیستان و بلوچستان عبارت است از مبلغ دویست و چهل میلیارد و پانصد میلیون (۲۴۰.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۲۴.۰۵۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً متعلق به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می باشد.

۱۴ ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان فارس عبارت است از مبلغ سیصد و شصت و هفت میلیارد (۳۶۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۳۶.۷۰۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً متعلق به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می‌باشد.

۱۵ ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان قزوین عبارت است از مبلغ پنجاه و یک میلیارد و پانصد میلیون (۵۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۵.۱۵۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً متعلق به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می باشد.

۱۶ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان قم عبارت از مبلغ چهل و سه میلیارد (۴۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به ۴.۳۰۰.۰۰۰ سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً متعلق به شرکت سهامی مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می باشد.

۱۷ ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان کردستان عبارت است از مبلغ یکصد و دو میلیارد و پانصد میلیون (۱۰۲.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۱۰.۲۵۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً متعلق به شرکت سهامی مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می باشد.

۱۸ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان کرمان عبارت است از مبلغ سیصد و شصت و هفت میلیارد (۳۶۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ) ریال که به (۳۶.۷۰۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً متعلق به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می باشد.

۱۹ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه عبارت است از مبلغ دویست و بیست و یک میلیارد (۲۲۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۲۲.۱۰۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً متعلق به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می باشد.

۲۰ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد عبارت است از مبلغ هشتاد و یک میلیارد و پانصد میلیون (۸۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۸.۱۵۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً‌ متعلق به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می‌باشد.

۲۱‌ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان گلستان عبارت است از مبلغ یکصد و هفده میلیارد (۱۱۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۱۱.۷۰۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً متعلق به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می‌باشد.

۲۲ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان گیلان عبارت است از مبلغ سیصد و یک میلیارد و پانصد میلیون (۳۰۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۳۰.۱۵۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً متعلق به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می‌باشد.

۲۳ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان لرستان عبارت است از مبلغ شصت و شش میلیارد و پانصد میلیون (۶۶.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۶.۶۵۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً متعلق به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می‌باشد.

۲۴ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان مازندران عبارت است از مبلغ یکصد و هفتاد و سه میلیارد و پانصد میلیون (۱۷۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۱۷.۳۵۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً متعلق به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می‌باشد.

۲۵ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی عبارت است از مبلغ پنجاه و نه میلیارد (۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۵۹) ریال که به (۰۰۰/۹۰۰/۵) سهم ده هزار (۰۰۰/۱۰) ریالی منقسم شده است و تماماً متعلق به شرکت آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می باشد.

۲۶ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان هرمزگان عبارت است از مبلغ دویست و نود و هشت میلیارد (۲۹۸.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۲۹.۸۰۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً‌ متعلق به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می باشد.

۲۷ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان همدان عبارت است از مبلغ چهارده میلیارد و پانصد میلیون (۱۴.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۱.۴۵۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً‌ متعلق به شرکت آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می‌باشد.

۲۸ ـ سرمایه شرکت سهامی آب و فاضلاب روستایی استان یزد عبارت است از مبلغ یکصد و هفده میلیارد و پانصد میلیون (۱۱۷.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۱۱.۷۵۰.۰۰۰) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی منقسم شده است و تماماً‌ متعلق به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) می باشد.

این اصلاحیه به موجب نامه شماره ۲۱۳۷۱/۳۰/۸۶ مورخ ۹/۳/۱۳۸۶ شورای نگهبان به تأیید شورای یادشده رسیده است.
معاون اول رئیس‌جمهور ـ پرویز داودی