قانون واگذاری خانه‌ها و ساختمانهای نیمه‌تمام و‌ بلااستفاده نیروی زمینی ارتش و هوانیروز مسجدسلیمان‌ به مردم مناطق ناامن مسجدسلیمان

تاریخ تصویب: ۱۳۸۳/۰۴/۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳۸۳/۰۵/۱۹

‌ماده واحده – دولت مکلف است در صورت موافقت مقام معظم رهبری کلیه‌ خانه‌ها، ساختمانهای نیمه‌تمام و زمین‌های امن بلااستفاده و در اختیار نیروی زمینی و‌ هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر مسجدسلیمان را در قبال منازل ناامن فعلی‌ در اختیار ساکنین این شهر قرار دهد.

‌تبصره ۱ – بار مالی ناشی از اجرای این قانون علاوه بر تملک منازل مذکور (‌با رضایت مالکان قانونی) از طریق فروش خانه‌ها و ساختمانهای نیمه‌تمام و بلااستفاده‌ نیروی زمینی ارتش و هوانیروز مسجدسلیمان تأمین می‌گردد.

‌تبصره ۲ – آئین‌نامه اجرائی این قانون ظرف مدت دوماه توسط سازمان مدیریت و‌ برنامه‌ریزی کشور تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.

[آیین‌نامه اجرایی قانون واگذاری خانه‌ها و ساختمانهای نیمه‌تمام و بلااستفاده نیروی زمینی ارتش و هوانیروز مسجدسلیمان به مردم مناطق ناامن مسجدسلیمان]


‌قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و دو تبصره در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ‌ بیست و یکم تیرماه یکهزار و سیصد و هشتاد و سه مجلس شورای اسلامی تصویب و در‌ تاریخ ۱۳۸۳.۴.۲۹ به تأیید شورای نگهبان رسیده است.

‌غلامعلی حدادعادل
‌رئیس مجلس شورای اسلامی