ایجاد تغییرات و اصلاحات تقسیماتی در استان اصفهان

تاریخ تصویب: ۱۳۷۹/۰۳/۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳۷۹/۰۵/۰۲

‌شماره: ۱۵۲۸۸ت۲۱۳۵۷ه
‌تاریخ: ۱۳۷۹.۴.۲۰

‌وزرای عضو کمیسیون سیاسی دفاعی هیات دولت در جلسه مورخ ۱۳۷۹.۳.۱۱ بنا به پیشنهاد شماره ۱.۴.۴۲.۱۴۶ مورخ ۱۳۷۸.۳.۱ ‌وزارت کشور و با رعایت تصویبنامه‌های شماره ۵۴۵۳ت۲۱۱۶۲ه مورخ ۱۳۷۸.۲.۱۳ و شماره ۵۸۳۱ت۲۱۱۶۲ه مورخ ۱۳۷۹.۲.۱۱ و به استناد ‌ماده (۱۳) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب ۱۳۶۲ – تصویب نمودند:

‌تغییرات و اصلاحات تقسیماتی در استان اصفهان به شرح زیر صورت می‌گیرد:

۱ – روستاهای اشترجان و مینادشت از توابع بخش مرکزی شهرستان فلاورجان درهم ادغام ، به شهر تبدیل و به نام ایمانشهر نامیده ‌می‌شود.

۲ – روستاهای اسفه سالار، عمرآباد، وصف، بابوکان و خسروآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان شهرضا در هم ادغام، به شهر تبدیل و ‌به نام شهر منظریه نامیده می‌شود.

۳ – روستاهای باباشیخعلی بیستجان، بهجت آباد، کله مسیح و کله مسلمان از توابع بخش مرکزی شهرستان لنجان در هم ادغام ، به ‌شهر تبدیل و به نام شهر زاینده رود نامیده می‌شود.

۴ – روستاهای جوشقان قالی ، کامو ، چوگان و وحدت آباد از توابع بخش قمصر شهرستان کاشان در هم ادغام ، به شهر تبدیل و به نام ‌شهر جوشقان و کامو نامیده می‌شود.

۵ – روستاهای کرکوند، سیاهبوم، خیرآباد و سورچه پایین از توابع بخش مرکزی شهرستان مبارکه در هم ادغام ، به شهر تبدیل و به نام ‌شهر کرکوند نامیده می‌شود.

۶ – روستاهای باغکومه، سهلوان، آجگرد، حبیب آباد و آبنیل از توابع بخش گرگن شمالی شهرستان فلاورجان درهم ادغام ، به شهر ‌تبدیل و به نام شهر بهاران شهر نامیده می‌شود.

‌محدوده قانونی شهرهای مذکور براساس تبصره یک ماده چهار قانون فوق تعیین می‌شود.

‌این تصویبنامه در تاریخ ۱۳۷۹.۴.۱۹ به تایید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.
‌حسن حبیبی – معاون اول رییس جمهور