‌اجازه عضویت کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و وزارت آموزش و پرورش در فدراسیون بین المللی انجمنهای‌ کتابداری و وزارت کشاورزی در سازمان مبارزه بیولوژیکی و دانشگاههای تهران، اصفهان…. و علم و صنعت در اتحادیه‌ بین المللی دانشگاهها و…

تاریخ انتشار: ۱۳۷۸/۱۱/۲۵

.۳۷۸۸۷ ت ۲۲۱۷۰ هـ ـ ۱۳۷۸.۱۱.۱۱
&‌سازمان برنامه و بودجه
&‌امور بین المللی


‌هیأت وزیران در جلسه مورخ ۱۳۷۸.۱۰.۲۲ با توجه به نامه‌های شماره ۱ـ۱۳۰.۶۷۲.۷ مورخ ۱۳۷۸.۲.۱۹ وزارت آموزش و پرورش و ۱۹۷۸.۵۴۰‌مورخ ۱۳۷۸.۵.۱۹ وزارت کشاورزی و ۱۶.۹۶۷۶ مورخ ۱۳۷۷.۹.۲۳ و ۱۶.۱.۷۰۴۹ مورخ ۱۳۷۸.۷.۶ و ۱۶.۱.۷۰۸۱ مورخ ۱۳۷۸.۷.۷ وزارت‌ فرهنگ و آموزش عالی و ۱۰.۷۸۳۲۰۵.۱ مورخ ۱۳۷۸.۵.۲ کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و به استناد تبصره (۵) قانون الحاق دو تبصره به‌ قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌ها و مجامع بین المللی ـ مصوب ۱۳۷۰ ـ تصویب نمود:

۱ـ کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و وزارت آموزش و پرورش نیز به عضویت فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های کتابداری (‌ایفلا) درآید.

۲ـ وزارت کشاورزی نیز به عضویت سازمان مبارزه بیولوژیکی درآید.

۳ـ دانشگاه‌های تهران، اصفهان، فردوسی مشهد، صنعتی شریف، علامه طباطبایی و علم و صنعت (‌وزارت فرهنگ و آموزش عالی) نیز به عضویت‌ اتحادیه بین المللی دانشگاه‌ها درآیند.

۴ـ دانشگاه‌های، شهید بهشتی ، تربیت مدرس، صنعتی امیرکبیر، علامه طباطبایی و شیراز (‌وزارت فرهنگ و آموزش عالی) نیز به عضویت فدراسیون‌ بین المللی انجمن‌های کتابداری (‌ایفلا) درآیند.

۵ـ دانشگاه تهران به عنوان دستگاه طرف عضویت در اتحادیه بین‌المللی جغرافیا و اتحادیه بین‌المللی تحقیقات فضایی تعیین می‌گردد.

۶ـ کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران نیز به عضویت فدراسیون بین‌المللی اطلاع‌رسانی (‌فید) درآید.


‌حسن حبیبی ـ معاون اول رییس جمهور