‌حذف ماده ۷ آیین‌نامه اجرایی تبصره ۲ ماده ۴۳ قانون استخدام کشوری و تبصره ذیل آن و جایگزینی متنی به عنوان ماده 7

تاریخ تصویب: ۱۳۷۰/۰۷/۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳۷۰/۰۸/۰۶

43430ت336ه – ۱۳۷۰/۷/۲۴

‌هیأت وزیران در جلسه مورخ ۱۳۷۰/۷/۱۴ بنا به پیشنهاد سازمان امور اداری و استخدامی کشور و به استناد تبصره (2) ماده (43) قانون استخدام کشوری‌ مصوب 1350 تصویب نمودند:

‌ماده (7) آیین‌نامه اجرایی تبصره (۲) ماده (۴۳) قانون استخدام کشوری و تبصره ذیل آن مصوب 1350.9.13 هیأت وزیران حذف و متن زیر به عنوان ماده (7)‌ جایگزین آن می‌گردد.
“‌ماده 7 – میزان حق تصنیف و حق تهیه و تنظیم و رهبری و گویندگی و اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی برای وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و‌آموزش و پرورش بر اساس ضوابط و مقررات مورد عمل وزارتخانه‌های مذکور تعیین می‌شود. در صورتی که تعیین حق‌الزحمه در هر یک از موارد مذکور در این‌ماده بر اساس ضوابط و مقررات مورد عمل میسر نباشد، تشخیص و تعیین حق‌الزحمه در هر یک از رشته‌های فرهنگی، هنری توسط شورای فنی که در وزارت‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش تشکیل می‌شود به عمل می‌آید و تصمیمات شوراهای مذکور پس از تصویب شخص وزیر قابل اجرا خواهد‌ بود.
سازمان امور اداری و استخدامی کشور موظف است با توجه به میزان مصوب قابل پرداخت به افراد موضوع این ماده در وزارتخانه‌های فوق‌الذکر، برای سایر‌ دستگاه‌های دولتی (‌که به لحاظ قانون عهده‌دار وظایف مشابه می‌باشند) نیز ضوابط متناسب تنظیم و ابلاغ نماید.”

‌حسن حبیبی – معاون اول رییس جمهور