‌واگذاری ساختمان و تأسیسات باشگاه و مجتمع تفریحی ورزشی جمهوری اسلامی ایران در دوبی از وزارت کار و امور اجتماعی‌ به بنیاد مستضعفان

تاریخ انتشار: ۱۳۶۴/۰۵/۱۵

شماره ۳۱۳۷۰ – ۱۳۶۴/۵/۶

‌هیأت وزیران در جلسه مورخ ۱۳۶۴/۴/۱۶ بنا به درخواست مورخ ۱۳۶۳/۳/۸ بنیاد مستضعفان و پیشنهاد شماره 1.3672 مورخ ۱۳۶۴/۴/۸ وزارت مسکن و‌ شهرسازی و به استناد ماده واحده به قانون اصلاح قانون واگذاری اراضی و ابنیه دولتی به مؤسسه خیریه و درمانی مصوب اسفند ماه ۱۳۵۱ شمسی، تصویب‌ نمودند، ساختمان و تأسیسات باشگاه و مجتمع تفریحی ورزشی جمهوری اسلامی ایران در دوبی با شرایط زیر از وزارت کار و امور اجتماعی به بنیاد‌ مستضعفان واگذار گردد.

1 – بنیاد مستضعفان موظف است نسبت به تأمین اعتبار برای تکمیل پروژه از محل منابع خود اقدام و در اسرع وقت نسبت به بهره‌برداری از آن اقدام نماید.

2 – بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مؤظف است ارز مورد نیاز برای تکمیل عملیات ساختمانی و تأسیساتی و راه‌اندازی پروژه را به قیمت رسمی تأمین و‌ در قبال دریافت معادل ریالی آن در اختیار بنیاد مستضعفان قرار دهد.

3 – درآمدهای حاصله از بهره‌برداری این مجتمع در آینده متعلق به بنیاد مستضعفان می‌باشد.

4 – تنظیم فعالیتها و سیاست‌گذاری و تعیین خط‌مشی فعالیت این مجتمع زیر نظر هیأت امنایی متشکل از سه نفر وزیر امور خارجه – وزیر کار و امور اجتماعی‌ و سرپرست بنیاد مستضعفان خواهد بود.

5 – مصوبه شماره 2076 مورخ ۱۳۶۴/۳/۸ مبنی بر تخصیص 320 میلیون ریال از اعتبار ردیف 50302 در اختیار وزارت کار و امور اجتماعی جهت تکمیل‌ مجتمع فوق‌الذکر لغو می‌گردد.

‌میرحسین موسوی – نخست‌وزیر