‌اصلاح آیین‌نامه نحوه پرداخت وام ضروری به مستخدمین وزارت آموزش و پرورش

تاریخ تصویب: ۱۳۶۲/۰۷/۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳۶۲/۰۸/۰۵

35236 – 1362.07.18

‌هیأت وزیران در جلسه مورخ ۱۳۶۲/۷/۱۰ بنا به پیشنهاد شماره .29940.1ت ع مورخ 1362.6.10 وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه نحوه پرداخت وام‌ ضروری به مستخدمین وزارت آموزش و پرورش موضوع تصویب‌نامه شماره 68600 مورخ 62.2.3 را به شرح زیر اصلاح و تصویب نمودند.

1 ـ تبصره یک از ماده دو به صورت زیر اصلاح گردد.
‌تبصره 1 ـ معاون اداری، مالی و امور مجلس رییس هیأت مدیره، ذی‌حساب و مدیرکل امور مالی خزانه‌دار و مدیرکل امور اداری و تعاون مدیرعامل صندوق‌ خواهند بود.

2 ـ تبصره دو از ماده دو به صورت زیر اصلاح گردد.
‌تبصره 2 ـ نظارت بر انجام امور مالی صندوق مرکزی به عهده رییس هیأت مدیره، خزانه‌دار و مدیرعامل صندوق می‌باشد و اسناد مالی مربوطه با امضای‌ خزانه‌دار و یکی از امضاهای رییس هیأت مدیره و یا مدیرعامل خواهد بود.

3 ـ ماده پنج به صورت زیر اصلاح گردد.
‌اعتبارات اختصاصی صندوق مرکزی و همچنین وجوه حاصل از سایر منابع در صندوق با امضای خزانه‌دار و یکی از امضاهای رییس هیأت مدیره و یا مدیرعامل‌ صندوق در حساب مخصوص تحت عنوان حساب صندوق وام ضروری در شعبه‌ای از بانک ملی ایران افتتاح وجوه مربوطه به حساب مذکور واریز و توزیع‌ اعتبارات (‌کمک‌ها) از حساب مزبور پرداخت می‌شود.

4 ـ ماده هشت به صورت زیر اصلاح شود.
‌هر یک از شعب صندوق مکلف در بانک ملی محل حسابی تحت عنوان وام ضروری فرهنگیان افتتاح و کلیه وجوه مربوطه باید به حساب مذکور واریز گردد و‌برداشت از آن با امضای خزانه‌دار و یکی از امضاهای رییس هیأت مدیره و یا مدیرعامل صندوق مقدور خواهد بود.

‌میرحسین موسوی – نخست‌وزیر