تصویب مواردی جهت تفکیک وظایف و مسئولیتهای و تسریع در تصمیم‌گیری مربوط به طرحها و پروژه‌های عمرانی دولتی نزد‌ سازمان عمران کیش

تاریخ انتشار: ۱۳۶۲/۰۲/۳۱

شماره: 7758 – ۱۳۶۳/۲/۳۱

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۱۳۶۲/۱۱/۲۳ بنا به پیشنهاد شماره 3066 مورخ 1362/7/20 سازمان عمران کیش، بمنظور اصلاح تصویبنامه شماره 26688‌ مورخ 1361/3/19 و جهت تفکیک وظایف و مسئولیتها و تسریع در تصمیم‌گیری و فیصله امور مربوط به طرحها و پروژه‌های عمرانی دولتی نزد سازمان‌عمران کیش و پیشبرد اهداف تعیین شده سازمان مزبور، مراتب زیر مورد تصویب قرار دادند.

1 ـ به استناد ماده 40 قانون برنامه و بودجه به وزیر مشاور امور اجرائی اجازه داده میشود در هر مورد طرحها و پروژه‌های عمرانی دولتی نزد سازمان عمران‌ کیش را به تشخیص خود به دستگاههای اجرائی ذیربط واگذار نماید.

2 ـ از تاریخ صدوراین تصویبنامه و به استناد لایحه قانونی مربوط به تعیین مدیر یا مدیران موقت برای سرپرستی واحدهای تولیدی و صنعتی و تجاری و‌ کشاورزی و خدماتی اعم از بخش عمومی و خصوصی مصوب 24/3/58 شورای انقلاب، بجای مدیران فعلی هیئت مدیره 3 نفری که یک نفر از ایشان سمت مدیر عامل را خواهد ‌داشت از طرف وزیر مشاور در امور اجرائی‌ تعیین و برای اداره سازمان عمران کیش منصوب میگردد. مدیر مزبور با توجه به لایحه قانونی مذکور و اصلاحیه‌های آن و با رعایت سایر مقررات، کلیه اختیارات‌ قانونی لازم را از هر لحاظ برای اداره سازمان دارا خواهد بود. اسناد و اوراق مالی و تعهدآور سازمان با امضاء مدیر و همچنین مسئول امور مالی سازمان معتبر‌ است.

میرحسین موسوی – نخست‌وزیر