تصویب قرارداد منعقده مابین کلنل ماک کرماک و نماینده وزارت مالیه آقای قوام الملک

تاریخ انتشار: ۱۳۰۲/۱۱/۲۴

۱۶۴۷۵ – 1302/11/24

هیئت وزارء در جلسه دوم دلو تنکوزئیل 1302 قرارداد منعقده مابین کلنل ماک کرماک رئیس مالیات مستقیم را بنمایندگی وزارت مالیه با آقای قوام الملک که مشتمل بر موادّ ذیل است تصویب نمودند:


1) آقای قوام الملک از بابت بقیه مالیات سنه تنکوزئیل 1302 ابواب جمعی خود یکصد و بیست هزار تومان باقساط مذکوره در سند خودشان بپردازند این مبلغ شامل مالیات املاک به باقراف نیز میباشد.


2) آقای قوام الملک مبلغ هیجده هزار تومان به شش قسط متساوی که در سند خود ذکر کرده‌اند از بابت بقایای مالیاتی ابواب جمعی خود تا آخر سنه ایت ئیل 1301 تأدیه نمایند.


3) آقای قوام الملک در سنه 1303 صدی هفتاد و در سنه 1304 صدی هشتاد و در سنه 1305 صدی نود و از سنه 1306 ببعد تمامت منال جزء جمع املاک معروف بباقراف را تادیه کنند هر گاه وزارت مالیه بعد از بازدید املاک مزبور تشخیص دهند مبلغی که سالیانه از این بابت پرداخته میشود کمتر از صدی هفتاد عایدات مالکانه آنجا است صدی هفتاد عایدات مالکانه را معزّی الیه خواهد پرداخت مگر اینکه صدی هفتاد مزبور از کلیه منال جزء جمع آن املاک تجاوز کند. در این صورت فقط منال جزء جمع دریافت خواهد شد.


4) قرارداد مذکور در موادّ فوق بمنزله مفاصا حساب برای کلّیه مالیاتهای lابوابجمعی آقای قوام الملک تا آخر سنه تنکوزئیل 1302 بوده و فقط در صورت تأخیر و معاطله در پرداخت اقساط مقرره قابل الغا خواهد بود.