‌لایحه قانونی راجع به اصلاح لایحه قانونی مربوط به اجرای طرح‌های مشترک بنادر ماهیگیری چاه‌بهار و کنارک و بندر‌ موقت چاه‌بهار (‌ماریناکو)

تاریخ انتشار: ۱۳۵۹/۰۳/۱۴

‌مصوب ۱۳۵۹/۳/۱۴


‌ماده واحده – تبصره 2 لایحه قانونی مربوط به اجرای طرح‌های مشترک بنادر ماهیگیری چاه‌بهار و کنارک و بندر موقت چاه‌بهار (‌ماریناکو) مصوب 59.3.11 به شرح زیر اصلاح و یک تبصره دیگر به عنوان تبصره 3 به لایحه قانونی مذکور اضافه می‌شود.

‌تبصره 2 – هیأت مذکور در ذیل بند 2 مجاز می‌باشند کلیه امکانات، تأسیسات، تجهیزات و ماشین‌آلات و سایر اموال موجود در کارگاه پروژه بندر نظامی‌ چاه‌بهار را در اختیار گرفته و متعاقباً نسبت به صورت‌برداری و تنظیم صورت جلسات تحویل و تحول اقدام نماید.
‌ضمناً هیأت مذکور مجاز است آن قسمت از ماشین‌آلات و تأسیسات و تجهیزات و امکانات و سایر اموال را که مازاد بر احتیاج طرح‌های مورد اجرای‌ خود باشد به دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی (‌در صورت نیاز آنها) واگذار نماید و هزینه‌های مربوط به نگهداری و تعمیرات و تدارکات و سایر‌ هزینه‌های پرسنلی مربوطه تا زمان تحویل به سایر دستگاه‌ها را از محل اعتبارات خود بپردازند. همچنین از محل اعتبارات طرح‌های فوق‌الذکر خدمات‌ جنبی در رابطه با تکمیل و بهره‌برداری تأسیسات مذکور اتخاذ تصمیم نموده و به مصرف برسانند و کمبود اعتبارات لازم را به وزارت مسکن و‌شهرسازی گزارش تا نسبت به تأمین آن اقدام لام معمول گردد.

‌تبصره 3 – کلیه اعتبارات مذکور در بند 1 و 2 این لایحه تحت یک موافقتنامه فیمابین وزارت مسکن و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه مبادله‌ خواهد شد تا بودجه مربوط از طریق آن در اختیار هیأت سه نفری قرار گیرد.