لایحه قانونی الحاقی به لایحه قانونی ادغام سازمان تنقیح و تدوین قوانین و مقررات کشور در نخست وزیری

تاریخ تصویب: ۱۳۵۹/۰۴/۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳۵۹/۰۴/۲۳

[‌لایحه قانونی ادغام سازمان تنقیح و تدوین قوانین و مقررات کشور در نخست‌وزیری]

ماده واحده – از تاریخ تصویب این لایحه قانونی واحد امور ماشینهای الکترونیکی اداره کل تنقیح و تدوین قوانین و مقررات کشور وابسته به نخست وزیری با کلیه پرسنل و وظایف و وسائل و تجهیزات و همچنین اعتبارات و تعهدات مربوط به مکانیزه کردن قوانین و مقررات، به سازمان برنامه و بودجه منتقل میگردد.

تبصره 1 – اداره کل تنقیح و تدوین قوانین و مقررات کشور وابسته به نخست وزیری ضمن تجدید نظر در وظایف و سازمان و تأمین کادر متخصص و استفاده از نظرات کارشناسان، کلیه قوانین و مقررات را پس از جمع آوری و تجزیه و تحلیل برای ثبت در ماشینهای کامپیوتری و سایر اقدامات لازم به سازمان برنامه و بودجه ارسال خواهد داشت.

تبصره 2 – سازمان برنامه و بودجه موظف است ضمن تحویل امور مذکور در این لایحه قانونی نسبت به تسویه حساب و فسخ تعهدات موجود اقدام و انجام امور مربوط را رأساً به عهده گرفته و تسهیلات لازم در این مورد برای دسترسی به اطلاعات و اسناد و استفاده از خدمات کامپیوتری در اختیار اداره کل تنقیح و تدوین قوانین و مقررات کشور وابسته به نخست وزیری قرار دهد.

تبصره 3 – کلیه وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی مکلفند در زمینه اجرای وظایف اداره کل تنقیح و تدوین قوانین و مقررات کشور، نهایت همکاری را معمول داشته و تسهیلات لازم در اختیار واحد مزبور قرار دهند.