دستورالعمل چگونگی پرداخت فوق‌العاده جذب در سازمانهای برنامه و بودجه و امور اداری و استخدامی کشور، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و نهاد‌ ریاست جمهوری

تاریخ تصویب: ۱۳۷۵/۰۳/۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳۷۵/۰۴/۰۲

شماره ۲۳۶۰۸ت۱۵۶۲۳ه ‌- ۱۳۷۵/۳/۲۰

هیأت وزیران در جلسه مورخ ۱۳۷۵/۳/۲ به استناد ماده (6) قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت – مصوب 1370 – دستورالعمل چگونگی پرداخت‌ فوق‌العاده جذب در سازمانهای برنامه و بودجه و امور اداری و استخدامی کشور، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و نهاد ریاست جمهوری را به شرح زیر‌ تصویب نمود:

1 – مدیران کل، مشاوران معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، مشاوران معاون رییس جمهور و دبیر کل سازمان امور اداری و استخدامی‌ کشور، مشاوران رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دبیران گروه‌های تخصصی و مدیران کل نهاد ریاست جمهوری، دبیران کمیسیونهای هیأت‌ دولت، معاونان دفتر هیأت دولت و مشاغل همتراز تا 80% حقوق و فوق‌العاده شغل.

2 – مدیران امور بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مشاوران معاونان سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی کشور، مشاوران بانک‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مشاغل همتراز تا 70% حقوق و فوق‌العاده شغل.

3 – معاونان مدیران امور و رؤسای ستادها و بازرسی‌ها در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، معاونان مدیران کل در نهاد ریاست جمهوری، سازمان برنامه و‌ بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی کشور و مشاغل همتراز تا 65% حقوق و فوق‌العاده شغل.

4 – رؤسای ادارات و گروه‌ها در نهاد ریاست جمهوری و رؤسای گروه‌ها در سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی کشور، مسئولان پروژه و‌منطقه، رؤسای بخشها و دوایر، کارشناسان (‌کارشناسانی که در گروه دوازده به بالا تخصیص یافته‌اند)، سایر مشاغل مدیریتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی‌ایران و مشاغل همتراز تا 55% حقوق و فوق‌العاده شغل.

5 – بازرسان و محققان بانک مرکزی جمهور اسلامی ایران، کارشناسان برنامه‌ریزی و بودجه کشوری در سازمان برنامه و بودجه، کارشناسان برنامه‌ریزی اداری و‌ استخدامی کشور در سازمان امور اداری و استخدامی کشور و مشاغل همتراز تا 50% حقوق و فوق‌العاده شغل.

6 – سایر مشاغل تخصصی و کارشناسی در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور اداری و استخدامی کشور، نهاد ریاست‌ جمهوری و مشاغل همتراز تا 45% حقوق و فوق‌العاده شغل.

7 – سایر مشاغل تخصصی و تحقیقی در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، رؤسای دفاتر و منشی مقامات دستگاه‌های مزبور و مشاغل همتراز تا 40%‌ حقوق و فوق‌العاده شغل.

8 – کاردان برنامه‌ریزی و بودجه کشوری در سازمان برنامه و بودجه و کاردان برنامه‌ریزی اداری و استخدامی کشور در سازمان امور اداری و استخدامی کشور تا 30% حقوق و فوق‌العاده شغل.

تبصره 1 – فوق‌العاده جذب موضوع این تصویب‌نامه مشمول حداکثر حقوق مستخدمان شاغل که هر سال از سوی هیأت وزیران تعیین می‌شود، نمی‌گردد.

تبصره 2 – از تاریخ اجرای این تصویب‌نامه فوق‌العاده جذب موضوع مصوبات شماره 35849ت14579ه مورخ 9/11/1374 و شماره 21134ت13443هـ ‌مورخ 4/2/1374 در مورد متصدیان مشاغل فوق‌الذکر قابل پرداخت نمی‌باشد.

ماده 9 – این تصویب‌نامه از تاریخ 1/1/1375 لازم‌الاجرا است.

حسن حبیبی
معاون اول رییس جمهور