قانون الحاق یک تبصره به ماده واحده قانون اصلاح قانون انتقال مراقبین بهداشت مدارس به واحدهای آموزشی تابعه وزارت آموزش و پرورش مصوب ۱۳۷۳

تاریخ تصویب: ۱۳۸۴/۰۴/۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳۸۴/۰۵/۰۳

ماده واحده – متن زیر به عنوان تبصره (۶) به ماده واحده قانون اصلاح قانون انتقال مراقبین بهداشت مدارس به واحدهای آموزشی تابعه وزارت آموزش و پرورش مصوب ۱۳۷۳/۱/۲۴ اضافه میشود:

تبصره ۶ –
۱ – سیاستگذاری در امر سلامت و بهداشت و تربیت مراقبین بهداشت مدارس مورد نیاز آموزش و پرورش از وظایف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی میباشد. تأمین مراقبین بهداشت مدارس و استخدام، بکارگیری و مدیریت کاری آنها بر عهده وزارت آموزش و پرورش است.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظف است در برنامه‌ریزی تربیت این مراقبین مواد آموزشی مورد نظر آموزش و پرورش را ملحوظ نماید.
۲ – دولت بر اساس شاخص‌های مشخص شده سلامتی، امکانات، اعتبارات و ردیفهای استخدامی مورد نیاز را در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار میدهد.
آیین‌نامه اجرایی این تبصره ظرف دو ماه پس از تهیه توسط وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.


قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ دوازدهم تیر ماه یکهزار و سیصد و هشتاد و چهار مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۱۳۸۴/۴/۲۲ به تأیید شورای نگهبان رسید.