اصلاح ‌ماده‌ (۶) اساسنامه ‌شرکت ‌سهامی ‌برق ‌منطقه‌ای…

تاریخ تصویب: ۱۳۸۴/۰۴/۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳۸۴/۰۵/۱۶

شماره‌: ۲۸۰۴۱ت‌۳۲۷۴۱هـ
تاریخ: ۱۳۸۴.۰۵.۱۱


هیأت وزیران در جلسه مورخ ۱۳۸۴.۴.۸ بنا به پیشنهاد شماره ۳۲۵.۲۰.۱۰۰ مورخ ۱۳۸۴.۱.۸ وزارت نیرو و به استناد ماده (۷) قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی‌، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی‌ ایران ـمصوب ۱۳۸۳ـ تصویب نمود:

ماده (۶) اساسنامه شرکت سهامی برق منطقه‌ای …، موضوع تصویبنامه شماره ۹۶۵۳ت۲۸۱۹۹هـ مورخ‌ ۱۳۸۲.۳.۱۲ در خصوص شرکت‌های ذیل به شرح زیر اصلاح می‌شود:

۱ـ شرکت سهامی برق منطقه‌ای آذربایجان‌: [اصلاحی ۱۳۸۹/۷/۱۱] [اصلاحی ۱۳۹۷/۱۲/۲۷]
سرمایه شرکت عبارت است از مبلغ (۱۰۴.۲۹۷.۶۹۹.۲۱۰.۰۰۰) ریال که به (۱۰.۴۲۹.۷۶۹.۹۲۱) سهم (۱۰.۰۰۰) ریالی تقسیم شده و تماماً متعلق به شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) است.

۲ـ شرکت سهامی برق منطقه‌ای اصفهان‌: [اصلاحی ۱۳۹۷/۱۲/۲۷]
سرمایه شرکت عبارت است از مبلغ (۶۱.۷۳۸.۲۸۱.۹۹۰.۰۰۰) ریال که به (۶.۱۷۳.۸۲۸.۱۹۹) سهم (۱۰.۰۰۰) ریالی تقسیم شده و تماماً متعلق به شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) است.

۳ـ شرکت سهامی برق منطقه‌ای تهران‌: [اصلاحی ۱۳۹۷/۱۲/۲۷]
سرمایه شرکت عبارت است از مبلغ (۱۳۱.۶۷۸.۷۱۴.۲۱۰.۰۰۰) ریال که به (۱۳.۱۶۷.۸۷۱.۴۲۱) سهم (۱۰.۰۰۰) ریالی تقسیم شده و تماماً متعلق به شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) است.

۴ـ شرکت سهامی برق منطقه‌ای باختر: [اصلاحی ۱۳۹۷/۱۲/۲۷]
سرمایه شرکت عبارت است از مبلغ (۴۸.۳۶۲.۱۲۸.۷۷۰.۰۰۰) ریال که به (۴.۸۳۶.۲۱۲.۸۷۷) سهم (۱۰.۰۰۰) ریالی تقسیم شده و تماماً متعلق به شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) است.

۵ـ شرکت سهامی برق منطقه‌ای خراسان‌: [اصلاحی ۱۳۸۶/۷/۴] [اصلاحی ۱۳۹۷/۱۲/۲۷]
سرمایه شرکت عبارت است از مبلغ‌ (۸۳.۲۲۵.۰۲۵.۵۷۰.۰۰۰) ریال که به (۸.۳۲۲.۵۰۲.۵۵۷) سهم (۱۰.۰۰۰) ریالی تقسیم شده و تماماً متعلق به شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) است.

۶ـ شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان‌: [اصلاحی ۱۳۸۹/۷/۱۱] [اصلاحی ۱۳۹۷/۱۲/۲۷]
سرمایه شرکت عبارت است از مبلغ‌ (۱۲۷.۶۸۱.۲۲۷.۸۳۰.۰۰۰) ریال که به (۱۲.۷۶۸.۱۲۲.۷۸۳) سهم (۱۰.۰۰۰) ریالی تقسیم شده و تماماً متعلق به شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) است.

۷ـ شرکت سهامی برق منطقه‌ای زنجان‌: [اصلاحی ۱۳۹۷/۱۲/۲۷]
سرمایه شرکت عبارت است از مبلغ (۲۱.۴۰۸.۰۸۱.۰۰۰.۰۰۰) ریال که به (۲.۱۴۰.۸۰۸.۱۰۰) سهم (۱۰.۰۰۰) ریالی تقسیم شده و تماماً متعلق به شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) است.

۸ـ شرکت سهامی برق منطقه‌ای سمنان‌: [اصلاحی ۱۳۹۷/۱۲/۲۷]
سرمایه شرکت عبارت است از مبلغ (۲۲.۶۸۶.۹۷۵.۹۴۰.۰۰۰) ریال که به (۲.۲۶۸.۶۹۷.۵۹۴) سهم (۱۰.۰۰۰) ریالی تقسیم شده و تماماً متعلق به شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) است.

۹ـ شرکت سهامی برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان‌: [اصلاحی ۱۳۹۷/۱۲/۲۷] [اصلاحی ۱۴۰۲/۱/۹]

سرمایه شرکت عبارت است از مبلغ پنجاه و سه هزار و یکصد و دو میلیارد و سیصد و هشتاد و شش میلیون و هفتصد و هشتاد هزار (۵۳.۱۰۲.۳۸۶.۷۸۰.۰۰۰) ریال که به (۵.۳۱۰.۲۳۸.۶۷۸) سهم ده هزار (۱۰.۰۰۰) ریالی تقسیم شده و تماماً متعلق به شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) است.افزایش سرمایه یاد شده، از محل وجوه دریافتی بابت طرح های تملک دارایی های سرمایه ای غیرانتفاعی خاتمه یافته، موضوع تبصره (1) ماده (113) قانون محاسبات عمومی کشور تأمین شده است.

۱۰ـ شرکت سهامی برق منطقه‌ای غرب‌: [اصلاحی ۱۳۹۷/۱۲/۲۷]
سرمایه شرکت عبارت است از مبلغ (۵۴.۱۲۲.۴۴۷.۵۰۰.۰۰۰) ریال که به (۵.۴۱۲.۲۴۴.۷۵۰) سهم (۱۰.۰۰۰) ریالی تقسیم شده و تماماً متعلق به شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) است.

۱۱ـ شرکت سهامی برق منطقه‌ای فارس‌: [اصلاحی ۱۳۹۷/۱۲/۲۷]
سرمایه شرکت عبارت است از مبلغ (۱۰۳.۷۳۹.۸۳۳.۲۱۰.۰۰۰) ریال که به (۱۰.۳۷۳.۹۸۳.۳۲۱) سهم (۱۰.۰۰۰) ریالی تقسیم شده و تماماً متعلق به شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) است.

۱۲ـ شرکت سهامی برق منطقه‌ای کرمان‌: [اصلاحی ۱۳۹۷/۱۲/۲۷]
سرمایه شرکت عبارت است از مبلغ (۳۷.۴۸۴.۷۳۴.۵۲۰.۰۰۰) ریال که به (۳.۷۴۸.۴۷۳.۴۵۲) سهم (۱۰.۰۰۰) ریالی تقسیم شده و تماماً متعلق به شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) است.

۱۳ـ شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان‌: [اصلاحی ۱۳۸۹/۷/۱۱] [اصلاحی ۱۳۹۷/۱۲/۲۷]
سرمایه شرکت عبارت است از مبلغ (۲۷.۲۴۰.۵۴۹.۸۸۰.۰۰۰) ریال که به (۲.۷۲۴.۰۵۴.۹۸۸) سهم (۱۰.۰۰۰) ریالی تقسیم شده و تماماً متعلق به شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) است.

۱۴ـ شرکت سهامی برق منطقه‌ای مازندران‌: [اصلاحی ۱۳۹۷/۱۲/۲۷]
سرمایه شرکت عبارت است از مبلغ‌ (۵۷.۵۰۰.۲۱۷.۳۹۰.۰۰۰) ریال که به (۵.۷۵۰.۰۲۱.۷۳۹) سهم (۱۰.۰۰۰) ریالی تقسیم شده و تماماً متعلق به شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) است.

۱۵ـ شرکت سهامی برق منطقه‌ای یزد: [اصلاحی ۱۳۹۷/۱۲/۲۷]
سرمایه شرکت عبارت است از مبلغ (۳۲.۳۶۱.۰۷۴.۰۴۰.۰۰۰) ریال که به (۳.۲۳۶.۱۰۷.۴۰۴) سهم (۱۰.۰۰۰) ریالی تقسیم شده و تماماً متعلق به شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) است.

۱۶ـ شرکت سهامی برق منطقه‌ای هرمزگان‌: [اصلاحی ۱۳۹۷/۱۲/۲۷]
سرمایه شرکت عبارت است از مبلغ‌ (۶۷.۷۵۲.۲۵۶.۵۰۰.۰۰۰) ریال که به (۶.۷۷۵.۲۲۵.۶۵۰) سهم (۱۰.۰۰۰) ریالی تقسیم شده و تماماً متعلق به شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) است.


این اصلاحیه به موجب نامه شماره ۸۴.۳۰.۱۲۸۱۵ مورخ ۱۳۸۴.۵.۵ شورای نگهبان به تایید شورای‌ یاد شده رسیده است‌.
محمدرضا عارف – معاون اول رییس‌جمهور