تعیین تکلیف دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی

تاریخ تصویب: ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۷/۰۶

شماره ۹۵/۱۰۲۲۵۵/ش –   ۱۳۹۵/۶/۲۸

در اجرای ماده ۱۱ آیین‌نامه داخلی شورای عالی فضای مجازی، به پیوست مصوبه جلسه سی ام شورای عالی مورخ ۱۳۹۵/۴/۱۹ ، با موضوع «تعیین تکلیف دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی» ، برای اجرا ابلاغ می شود.

دبیر مرکز ملی فضای مجازی ـ سیدابوالحسن فیروزآبادی


با توجه به بند یک مصوبه جلسه بیست و هشتم مورخ ۱۳۹۵/۱/۱۴ شورای عالی فضای مجازی با موضوع «تصمیم گیری در خصوص شوراهای عالی موازی با شورای عالی فضای مجازی» و به منظور تعیین تکلیف دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی، شورای عالی فضای مجازی در جلسه سی ام مورخ ۱۳۹۵/۴/۱۹ مواد ذیل را تصویب نمود:

۱. کلیه وظایف و مسئولیت های اجرایی قانونی، اموال، دارایی ها، حقوق، تعهدات، امکانات و تجهیزات دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی برای خاتمه فعالیت به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتقل می شود؛

۲. در خصوص تعیین تکلیف کلیه نیروی انسانی دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی از زمان تصویب مصوبه مذکور، حسب نظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور (معاونت توسعه مدیریت و نیروی انسانی) اقدام خواهد شد.

تبصره ۱ـ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای اجرایی شدن این مصوبه نسبت به تأمین و تخصیص اعتبارات لازم از ردیف های مصوب دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی در بودجه سالیانه به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام نماید.