شورای عالی آموزش و پرورش

[به موجب ماده ۱۱ آیین‌نامه مدارس ماندگار، لغو شده است.] شورای عالی آموزش و پرورش با الحاق موارد ذیل به آیین نامه گسترش مشارکت های مردمی در مدارس (مصوب هفتصد و

تصویب: ۱۳۸۴/۰۴/۲۸
انتشار: ۱۳۸۴/۰۴/۲۸

مقدمه به منظور فراهم آوردن زمینه های لازم برای استعدادیابی و تقویت مهارتهای آن دسته از دانش آموزانی که تواناییهای بالقوه ورزشی دارا هستند و در راستای اجرای بند 1 ماده

تصویب: ۱۳۸۴/۰۴/۲۵
انتشار: ۱۳۸۴/۰۴/۲۵

نظر به اینکه رشته ادبیات وعلوم انسانی در پرورش انسان های اندیشمند و خلاق از نقش واهمیت ویژه ای برخوردار است لذا شورای عالی آموزش و پرورش به منظور جذب دانش

تصویب: ۱۳۸۳/۰۸/۰۵
انتشار: ۱۳۸۳/۰۸/۰۵

به منظور نظام بخشی به فعالیت های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و با توجه به رویکردها و نگرش های نوین در تعلیم و تربیت، اصول زیر تحت عنوان «اصول حاکم

تصویب: ۱۳۸۳/۰۷/۲۱
انتشار: ۱۳۸۳/۰۷/۲۱

[آیین‌نامه توسعه مشارکت‌های مردمی‌ به شیوه مدیریت هیات امنایی در مدارس] شماره 8/1211/120 – 1383/3/31 (مصوب هفتصد و ششمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش به تاریخ 1383/3/19 ) شورای عالی

تصویب: ۱۳۸۳/۰۳/۱۹
انتشار: ۱۳۸۳/۰۳/۳۱

[به موجب آیین ‌نامه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس، مصوب ۱۴۰۰ نسخ ضمنی شده است.] ماده 1– شرایط عمومی و اختصاصی احراز مدیریت مدارس به شرح زیر تعیین می شود: الف –

تصویب: ۱۳۸۲/۰۶/۱۱
انتشار: ۱۳۸۲/۰۶/۱۱

[به موجب آیین‌نامه اجرایی مدارس، مصوب ۱۴۰۰، لغو شده است.] 8/1077/120 – 1379/6/7 مقدمه: اهمیت و نقش آموزش و پرورش در بهسازی و توسعه زندگی فردی و اجتماعی موجب شده است

تصویب: ۱۳۷۹/۰۵/۲۰
انتشار: ۱۳۷۹/۰۶/۲۳

9000/120 – ۱۳۶۹/۷/۸ فصل اول – هدف : از آنجا که لازم است برای رزمندگان و جانبازان و آزادگان عزیز (که از این پس در این اساسنامه به نام عمومی ایثارگران خوانده

تصویب: ۱۳۶۹/۰۷/۰۲
انتشار: ۱۳۶۹/۰۷/۰۸

نظری یک شامل رشته های ریاضی و علوم تجربی خواهد بود. نظری دو شامل علوم اقتصادی و ادبی خواهد بود. توضیح آنکه رشته های ریاضی و علوم تجربی در سال اول

تصویب: ۱۳۵۴/۰۳/۰۴
انتشار: ۱۳۵۴/۰۳/۰۴