مصوبه اصلاح و تکمیل موادی از آیین‌نامه ستاد ملی زن و خانواده

تاریخ تصویب: ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۳/۰۷

شماره ۳۸۸۴/۱۴۰۳/دش – ۱۴۰۳/۲/۳۰

ماده واحده «اصلاح و تکمیل موادی از آیین‌نامه ستاد ملی زن و خانواده» که در جلسه ۸۹۹ مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۱ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه ۴۷۴ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است؛ به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ می‌گردد:

«ماده واحده ـ موادی از آیین‌نامه ستاد ملی زن و خانواده (مصوب جلسه ۶۸۲ مورخ ۱۳۸۹/۱۱/۲۶ شورای ‌عالی انقلاب فرهنگی) به شرح بندهای ذیل اصلاح و تکمیل می‌گردد:

۱ـ در بند ۸ ماده (۱)، عنوان «وزیر رفاه و تأمین اجتماعی» به «وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی» تغییر می‌یابد.

۲ ـ در بند ۱۱ ماده (۱)، عنوان «رئیس سازمان ملی جوانان» به «وزیر ورزش و جوانان» تغییر می‌یابد.

۳ ـ در بند ۱۶ ماده (۱)، عنوان «رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده» به «رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان» تغییر می‌یابد.

۴ ـ در بند ۱۷ ماده (۱)، عنوان «رئیس مرکز امور زنان و خانواده» به «معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده» تغییر می‌یابد.

۵ ـ در بند ۱۸ ماده (۱)، عبارات «دو نفر» و «به پیشنهاد مرکز امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور» به ترتیب به عبارات «پنج نفر» و «به پیشنهاد ستاد خانواده و زنان دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی» تغییر می‌یابد.

۶ ـ در ماده (۴)، عبارات «مرکز امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور» و «این مرکز» به ترتیب به عبارات «معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری» و «این معاونت» تغییر می‌‌یابد.

۷ ـ «رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور» به ترکیب اعضای ماده (۱) آیین‌نامه اضافه می‌گردد.

۸ ـ ماده (۳) به شرح ذیل اصلاح می‌گردد:

ماده ۳ـ مصوبات ستاد پس از تأیید و امضای رئیس جمهور، لازم ‌الاجراست و کلیه دستگاه ‌ها و سازمان ‌ها موظف‌اند بر اساس مصوبات ستاد، اقدام و نتایج آن را به ستاد گزارش نمایند».

رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ـ سیدابراهیم رئیسی