تصویب‌نامه در خصوص استمرار اجرای طرح کاﻻبرگ الکترونیک در سال ۱۴۰۳

تاریخ تصویب: ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۳/۳۱

شماره ۲۴۶۲۹/ت۶۲۵۵۹هـ – ۱۴۰۳/۲/۱۶

هیئت وزیران در جلسه ۹/۲/۱۴۰۳ به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

۱ـ در اجرای جزء‌های (۱) و (۲) بند (الف) تبصره (۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور (بخش اول) و به منظور استمرار اجرای طرح کاﻻبرگ الکترونیک در سال ۱۴۰۳، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است نسبت به اجرای طرح مذکور از محل اعتبارات مصوب مربوط در قانون بودجه سال جاری اقدام نماید.

تبصره ـ اقلام کاﻻهای اساسی مشمول طرح و نحوه توزیع یارانه بین اقلام مذکور مطابق با مصوبات ستاد هماهنگی اقتصادی دولت می­باشد.

۲ـ سازمان برنامه و بودجه کشور مکلف است مطابق با بند (پ) تبصره (۱۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور (بخش اول) و تا زمان ابلاغ بخش دوم قانون مذکور به شرح مقرر در بند یادشده، نسبت به تخصیص اعتبارات کاﻻبرگ به صورت علی‌­الحساب و متناسب با میزان اعتبارات مقرر برای کاﻻبرگ در جداول قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور اقدام نماید.

تبصره ـ [اصلاحی ۱۴۰۳/۴/۱۰]
در اجرای این بند و به منظور تسویه مطالبات فروشگاه­های طرف قرارداد در طرح فجرانه، سازمان برنامه و بودجه کشور مکلف است مبلغ دویست هزار میلیارد (۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۲۰۰) ریال به عنوان علی‌­الحساب از محل اعتبارات مصوب مربوط در اختیار شرکت مجری طرح (شرکت خدمات فناوری رفاه ایرانیان (فارا) وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) قرار دهد.

معاون اول رئیس‎ جمهور ـ محمد مخبر

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

٭ ـ جهت مشاهده ضمائم پیوست به پرتال روزنامه رسمی کشور (www.rrk.ir) رجوع شود.