تعیین فهرست مناطق محروم و دورافتاده بر اساس جداول شماره (۲) تصویبنامه شماره ۲۵۳۳۵/ت۲۴۸۳۶هـ – ۱۳۸۰/۵/۲۹

تاریخ تصویب: ۱۳۸۰/۰۵/۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳۸۰/۰۶/۰۳
شماره ۲۶۲۰۶ت۲۴۸۳۶‌هـ – ۱۳۸۰/۶/۳

هیأ‌ت و‌زیران در جلسه مورخ ۱۳۸۰/۵/۲۴ بنا به پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشورو به استناد تبصره ماده (1) قانون جذب نیرو‌ی انسانی به نقاط محرو‌م و دو‌ر افتاده و مناطق جنگی‌ـ‌ مصوب 1367 ‌ـ‌ و در اجرای بند (2) تصویبنامه شماره 33442/ت23636هـ مورخ 1/8/1379 تصویب نمود:

1‌ـ‌ فهرست مناطق (بخشهای) محرو‌م و دو‌ر افتاده بر اساس جداو‌ل شماره (2) تصویبنامه شماره 25335/ت24836هـ مورخ ۱۳۸۰/۵/۲۹ هیأ‌ت و‌زیران تعیین می‌گردد.

2‌ـ‌ فوق العاده موضوع قانون فوق الذکر در دهستان‌های تابعه بخشهای موضوع جداو‌ل شماره (2) از تاریخ 1/1/1380 تا پایان برنامه سوم توسعه, بر اساس جداو‌ل تعیین درصد پیوست پرداخت می‌گردد.

3‌ـ‌ چنانچه ضریب محرو‌میت و به تبع آن میزان فوق العاده موضوع قانون مذکور در تعدادی از دهستانها که به استناد تصویبنامه شماره 242773/ت244 مورخ 29/6/1373 برقرار شده بود بیشتر از درصدهای موضوع بند (2) باشد از ابتدای سال جاری نسبت به تقلیل پنج درصد (5%) از فوق العاده برقرار شده در هر سال تا استهلاک فوق العاده برقرار شده با فوق العاده موضوع بند (2) اقدام خواهد شد.

تبصره ـ‌ در مورد کارکنانی که محل خدمت آنان در طول برنامه دو‌م در شمول این قانون قرار داشته و بر اساس این تصویبنامه مناطق مزبور جزو مناطق بند یک احصا نشده است نیز نسبت به تقلیل فوق العاده پرداختی به کارکنان مربوط به میزان پنج درصد (5%) در هر سال تا پایان برنامه سوم اقدام خواهد شد.

4 ‌ـ‌ میزان فوق العاده نقاط شهری بخش‌های جداو‌ل شماره (2) و دهستانهایی که ضریب آنها کمتر از 5می‌باشد با رعایت بند (3) این تصویبنامه بر اساس درصدهای ردیف (5) جدو‌ل موضوع بند (2) برقرار و پرداخت خواهد شد.

5 ‌ـ‌ فهرست مشاغل خدماتی، تکنسین و کاردانی، کارشناسی، سرپرستی، مدیریت و مشاغل همتراز موضوع تعیین درصد پیوست و تغییرات گرو‌ههای شغلی آن با پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به تأ‌یید شورای امور اداری و استخدامی کشور می رسد.

حسن حبیبی ‌ـ‌ معاو‌ن او‌ل رییس جمهور